.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی2 شنبه


وزير امور خارجه شيخ نشين امارات با تصميمات ضد ايراني قدرت هاي غربي اعلام همراهي كرد. به گزارش خبرگزاري فرانسه شيخ عبدالله بن زايد آل نهيان كه در يك كنفرانس خبري مشترك با وزير امور خارجه قبرس سخن مي گفت در اين باره اظهار داشت : « امارات به هرگونه تحريم بين المللي كه توسط شوراي امنيت سازمان ملل متحد عليه ايران وضع شود احترام مي گذارد. » وزير امورخارجه امارات در عين حال ابراز اميدواري كرده است جامعه جهاني بتواند تنش بر سر برنامه اتمي ايران را از طريق اقدامات ديپلماتيك حل و فصل كند پيش از آن كه نيازي به اعمال تحريم هاي تازه عليه جمهوري اسلامي احساس شود.

در مدتي كمتر از دو سال چهارمين رئيس سازمان آموزش و پرورش خوزستان معرفي گرديد. آموزش و پرورش خوزستان در چند سال اخير در سايه ضعف شديد مديريتي در آخرين رتبه ها بين ساير استان هاي كشور دست و پا مي زند. اين ضعف از عدم توجه به شايسته سالاري و دخالت جريان هاي سياسي ناشي مي شود و همين امر موجب فرار بيشتر نيروهاي توانمند آموزش و پرورش به ساير استان ها و مواجهه با سيل تقاضا براي بازنشستگي پيش از موعد است .

وزير خارجه فنلاند در سخناني كه برخلاف قوانين بين المللي است گفت اگر سازمان ملل اقدام به تحريم ايران نكند اتحاديه اروپا خود به صورت يكجانبه عليه تهران عمل مي كند. به گزارش مهر به نقل از شينهوا « الكساندر استاب » اين مطلب را شنبه در شمال فنلاند و در جمع وزيران امورخارجه اتحاديه اروپا به اضافه تركيه مطرح كرد. وزيرخارجه فنلاند در ادامه گفت : اما اگر در شوراي امنيت سازمان ملل نتوانيم به نتيجه برسيم آنگاه به طور يكجانبه اروپا در برابر ايران است . در همين چارچوب انگليس رايزنيهاي خود با چين را آغاز كرده و قرار است « ديويد ميلي باند » وزير امور خارجه انگليس امروز در مذاكره با مقامات چيني آنها را به افزايش فشارها بر ايران متقاعد كند; امري كه با توجه به دلايل منطقي مخالف پكن با غرب غيرممكن به نظر مي آيد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.191 seconds.